Dodavanje novog administratora

Da biste napravili, odnosno dodali novog administratora za vaš mail server, izaberite opciju New Admin iz Admin List menija.

 

Biće vam prikazana strana za definisanje parametara novog administratora:

Na raspolaganju su vam sledeći parametri:

  • Admin - unesite email adresu koja će biti korisničko ime za logovanje na mail server
  • Password/Password (again) - unesite šifru za logovanje na mail server
  • Super admin - obeležite ovo polje ukoliko želite da ovaj administrator bude super admin kao vi, odnosno da ima sva prava na mail serveru (korišćenje ove opcije se ne preporučuje)
  • Domain - izaberite domene za koje će administrator biti zadužen
  • Active - polje kojim se administratorski nalog označava kao aktivan ili deaktiviran, odnosno suspendovan
Nakon što definišete željene parametre, kliknite Add Admin i novi administrator će biti dodat. Od tog trenutka ovaj administrator će moći da pristupa mail serveru (i domenima koje ste definisali).


Was this article helpful?

mood_bad Dislike 0
mood Like 1
visibility Views: 4025